Wat mag je niet eten na het trekken van je (verstand)kiezen? ik hoorde dat melkproducten slecht zijn namelijk. Wie weet antwoord?

toen ik mijn labret (piercing in onderlip) liet zetten mocht ik geen melkproducten ivm infecties eten/drinken. Maar als je je kiezen laat trekken mag je dit dan ook niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je mag gewoon eten nadat je verdoving is uitgewerkt hoor! Of het lukt is een tweede.... Toegevoegd na 31 seconden: En van de melkprodukten heb ik van een tandarts nog nooit gehoord.

Afgelopen vrijdag is er bij mij een (volwassen)kies getrokken. Ik mocht diezelfde dag geen zwaar werk verrichten, een uur niet drinken en een dag niet spoelen. Er is niet genoemd dat ik geen melk mocht nuttigen

De laatste drie maanden heb ik een abbo op de kaakchirurg. Ontsteking in de kaak met als gevolg al 3 getrokken kiezen en de volgende mag over 1.5 week. De dag zelf heb ik heb ik helemaal geen behoefte aan eten dus ook geen melkproducten. En verder eet en drink ik zo snel mogelijk alles weer. Je krijgt niet eens een eet of drink advies mee.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100