Hoe noemt men een instelling waar mensen er naar te gaan die veel drinken?

veel alcohol drinken, dus verslaafd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een kroeg

Antwoorden (6)

Afkick kliniek oa bouwmanhuis of de aa
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
afkickkliniek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een rehabilitatiekliniek?

maar ik kan ook als antwoord geven: een cafe of zuipschuur...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, voor de negatieve duimgevers: Het is zo, lees de vraag maar ;-)
Dat kan zijn een instelling voor verslavingszorg, een afkickkliniek, of het CAD (consultatiebureau voor alcohol en drugs).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een cafe.
Mensen die willen/moeten stoppen gaan naar een afkick centrum dan wel een zelfhulp groep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mokum, je was me voor. Een instelling waar mensen naartoe gaan die willen drinken is een café. :D
Wist je dat een café nog een andere functie heeft? Het is een zelfhulpgroep voor getrouwde mannen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd! of naar de supermakt/slijterij om het vervolgens thuis op te drinken :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dikke plus. Je hebt de vraag erg goed gelezen en er een gevat antwoord op gegeven. Top.