Heeft iemand ervaring met Green Coffee 1000 van Leptin?

Ik heb er veel op internet gelezen. De één valt er vanaf en de ander juist niet. De één heeft geen bijwerkingen en de ander zelfs hartklachten. Dus ik neem aan dat dit per persoon verschilt. Hoe kan ik weten of het wel geschikt is voor mij? En is er hier iemand die er ervaring mee heeft en die met Green Coffee ook is afgevallen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

"Green Coffee 800 kan sibutramine bevatten. Dit is een ongeregistreerd en dus illegaal geneesmiddel voor de behandeling van overgewicht. Middelen met sibutramine mogen in Nederland niet verkocht worden omdat deze stof een verhoogd risico geeft op ernstige hart- en vaataandoeningen, zoals een beroerte of hartaanval. De Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) raadt daarom af om Green Coffee 800 te gebruiken.

In meer dan de helft van de onderzochte partijen Green Coffee 800 is het verboden geneesmiddel aangetroffen in een dosering die tot twee keer zo hoog is als de normale dagelijkse dosering. Op de verpakking staat echter niet vermeld dat de Green Coffee de stof sibutramine bevat. "

Einde quote.

Zoals alle afslankmiddelen op basis van stimulerende middelen (zoals amfetaminen) is het levensgevaarlijk, en kun je er misschien wel iets van afvallen, maar blijft de kern dat je minder eet. Het is voor NIEMAND goed of geschikt, en uiteindelijk valt vooral je portemonnee er vanaf.

Het blijft me verbazen hoe mensen gretig naar potentieel levensgevaarlijke 'wondermiddelen' blijven grijpen. Je blijkt er dan ook niet genoeg voor te kunnen waarschuwen.

En zit die gevaarlijke stof, de sibutramine, er NIET in, dan werkt het ZEKER niet om af te vallen, en ben je alleen je geld kwijt. Misschien is dat nog wel beter. Het beste is natuurlijk : niet kopen die rotzooi. Niet eens overwégen.

Toegevoegd na 1 minuut:
(Het verschil tussen 800 en 1000 is dat in 1000 nog MEER van die levensgevaarlijke rotzooi zit).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
brrr, dat wil je toch niet binnenkrijgen?