Is een zonnebankbezoek nu wel of niet goed tegen een Seborroisch eczeem op het gezicht?

aangezien de huid door uv-licht droger wordt en sommige doktoren zeggen dat je de huid vettig moet houden. Maar op internet staat weer dat het juist het eczeem kan helpen door het te verhitten met uv-licht dus zonnebank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Weet je ik vind het link om hier een
antwoord op te geven,bij ons in de
familie hebben er meerdere eczeem.
en ja er gaan meerdere onder de zonnebank,
maar het zit in jou gezicht, en een advies
durf ik jou niet te geven,vraag het aan je
dokter, dat is de aangewezen persoon hier-
voor, het allerbeste met je eczeem.