Hoe kom ik over het rotgevoel na een slecht punt voor mijn examen heen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je dat al een rotgevoel noemt..

Het beste antwoord

Als het een slecht punt is omdat je niet goed geleerd hebt: Meteen jezelf voornemen het bete te doen en aan de slag te gaan
Heb je er wel goed voor geleerd, dan bedenken dat je iig je best hebt gedaan,dat je er echt niet meer van kon maken.
En als je met slecht punt bedoelt een 6 ipv een 8 je realiseren dat over enige tijd niemand meer weet welk punt je gehaald hebt
anneliez
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Poe meestal vind ik het prettig om het eens op een zuip te zetten. Maar denk dat het bij iedereen verschilt.
Je op iets leuks focussen kan ook, tripje Efteling bijvoorbeeld.
Maar waarschijnlijk ben je een beetje kwaad en kun je adrenaline kwijt door eens goed te sporten.

en niet in het verleden blijven hangen en je extra concentreren op je volgende test