wat moet ik doen om minder te dromen?

ik droom bijna iedere dag en soms ook 2 x op een avond. hoe komt dat ik droom egt van alles ene keer dat mijn familie lid dood gaat andere keer dat iemand aangereden is. De meeste dromen komen ook egt uit zowel slechte als goeie. als ik een keer niet droom heb ik de hele dag hartkloppingen en dan kan ik amper lopen zo pijn doet het wat kan ik hier aan doen om het te verminderen??

Toegevoegd na 4 uur:
en als ik hartkloppingen krijg dan voel ik altijd dat er iets gaat gebeuren en dan gebeurt er ook iets is dat dat niet een beetje raar. En ook dat ik weet dat er iets is met iemand en dan is het egt zo. Vrienden noemen me ook wel helderziende, waarom krijg ik zo'n gevoel altijd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
o oke heb je dan geen speciale middelen voor ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik nog blowde, had ik nooit dromen. En mijn vrienden die nog wel blowen hebben ook nooit dromen. En blowen verlicht de stress.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry haha ik begin niet aan blowen. En vanwege het geloof mag het ook niet maar bedankt voor de reactie

Antwoorden (4)

Ik droom zelf heftiger en vaker wanneer ik wat stress heb, misschien is dit bij jou ook het geval?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neeh is stress niet zo vaak ik heb het gewoon bijna iedere dag en dan word ik wakker met opgedroogde tranen
Is deze vraag van de moeder of van de dochter?
ik ga er maar van uit dat het van de dochter is.
Als je erg veel droomt,heeft dat te maken met teveel emoties ik denk toch dat jij je te druk maakt,als je de hele dag intensief bezig ben kan jij je emoties niet kwijt, overleg eens met je moeder.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn moeder kan het ook niet helpen ik bijf maar dromen
al praat ik er over..
In dromen verwerk je wat je overdag niet hebt kunnen verwerken; het is dus heel belangrijk om te dromen, als een mens niet kan dromen wordt het geestelijk een wrak.
Als je zoveel nare dromen hebt dan ga je gebukt onder spanningen.
Misschien kun je daar eens over praten met iemand die je kan vertrouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dromen heb je helaas niet in de hand, en je hebt er ook weinig controle over.
Ik heb er zelf ook veel last van, op een gegeven moment ben ik in contact gekomen via de huisarts met acupunctuur, en dat heeft mij wonderbaarlijk wel geholpen om wat rustiger te kunnen slapen. Ik zeg niet dat het helemaal weg gaat, maar het helpt zeker om wat meer algehele rust te krijgen. En daardoor slaap je dus ook veel rustiger zonder zweten en dromen en het warm hebben en dergelijke.

Misschien kan je eens via je huisarts een afspraak maken met een acupuncturist, het valt te proberen, en baat het niet dan schaad het ook niet.