Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik nog thermogene watten kopen ?

In Den Haag e.o. zijn deze "rode watten" niet meer te koop, weet iemand nog een adres voor me waar ik ze kan kopen want ik ben door mijn rug gegaan en dan zijn deze watten ideaal.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vreemd, want volgens mij is het echt een standaard verbandproduct dat via de apotheek verkrijgbaar is, of in elk geval via de apotheek te bestellen moet zijn. Ik zou er daar zeker eens naar vragen.

Op de (Belgische) Online apotheek vind ik dit product nog wel, maar kan het inderdaad zo op het oog nergens meer bestellen (niet meer leverbaar). De waarom-vraag daaromtrent zou ik zeker eens bij je apotheek voorleggen.

Als je snel bent, heb je misschien hier ook nog iets aan (zie link). Alleen aan de advertentie kan ik niet zien of het een vol of een leeg doosje betreft, en veel is het niet.

Dikke kans dat er een modern alternatief is ; er schijnen namelijk nog wel makkelijk ongelukken (verbranding !) te kunnen gebeuren met die watten, en dat zou een reden kunnen zijn dat ze niet meer verkocht worden. Maar ook met die vraag kun je het best naar de apotheek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Thermogene watten kan je het beste vervangen door een warmte pakking, die je kan opwarmen in de magnetron, deze zijn veel veiliger voor de huid. Ik denk dat thermogene watten niet meer verkocht mogen worden wegens het gevaar voor verbranding van de huid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding