Hoe krijg ik mijn gebleekte haar nog witter?

Ik heb van mezelf bruin haar. Ik heb mijn haar in 3 stappen gebleekt. Het is nu wit, met nog een duidelijke gele gloed.

Gister heb ik mijn uitgroei behandeld. Dat is nu dezelfde witte kleur (met gele gloed) als de rest van mijn haar.
Ik heb gister ook een stuk wat al witgeel was nog een keer gebleekt om te kijken of het witter werd. Dit hielp maar weinig.

Ik was m'n haar met zilvershampoo. Ik heb ook Manic Panic Snow White gebruikt, maar daarmee wordt het 'tijdelijk' wit, het wast er weer uit.
Nog veel meer bleken lijkt me geen goed plan, aangezien het al redelijk dood aanvoelt en het er blijkbaar ook niet witter van wordt.

Hoe kan ik mijn haar permanent van de gele gloed afhelpen en mijn haar permanent wit krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen echt Antw: gewoon dat wat je doet ! Ja gewoon de blondeer veel langer laten zitten , evt niet aan aanzet beginnen , (vaak oud geel het hardnekkigst ) en let op blonderen is een vorm van oxidatie (verbranding ) dus zuurstof is nodig , door masseren enz . Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga 1 keer naar de kapper en vraag hoe zij dat oplossen, dan kun je het de volgende keer zelf.

Antwoorden (2)

Je zou er nog een keer een haarverf in de door jou gewenste kleur in kunnen doen, dan heb je het egaal in één kleur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Citroensap in je haar en dan in de zon of zonnebank.
Het is wel heel slecht voor je haar (droogt uit).