Sinds kort pulk ik aan de huid vlak naast mijn vingernagels, voorheen heb ik dat nooit gedaan. Wat kan de reden zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je wel jeuk?

Het beste antwoord

Ja dat is eigenlijk net zo
iets als nagels bijten.
Als je niet op past wordt
dit een gewoonte,en loop
je straks met die lelijke
nagel riemen.
ff een weekje op letten en
je ben er weer af.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien maak je een stressvolle periode door. Sommige mensen doen dan (vaak onbewust) zo'n dingen om zich af te reageren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je daar misschien een keentje zitten wat heel normaal is in deze tijd van het jaar, de huid wordt wat schralig en kan zo een inkerving in de huis ontstaan waar je dan onbewust aan zit te peuteren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wat is een keentje? Daar heb ik nog nooit van gehoord...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat de huid gescheurd is en er een inkeping ontstaat keen-misschien wel dialect ik weet het anders ook niet hoe ik het moet noemen
Amadea
12 jaar geleden
Oh, zijn dat kloofjes?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja kloofjes haha