Wat is er met mijn elleboog ?

Ik ben gisteren gevallen, maar daarbij heeft mijn elleboog niet de grond geraakt, alleen mijn handen en knieen. Maar toch denk ik dat het door deze val komt omdat ik voor de rest nergens anders gestoten heb. Mijn elleboog doet pijn als ik hem buig en als ik hem inspan. Je ziet er niks aan het is niet rood ofzo. Weten jullie misschien wat het kan zijn ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je behoorlijk op je handen bent gevallen, schokt dat door naar je ellebogen, als je aan de ene kant van een metalen stok slaat, voel je het aan de andere kant ook trillen.
Of datmet een paar dagen over is, of dat het langer duurt, geen idee.
En je voelt zelf wel of het pijnlijk genoeg is om toch even langs de dokter te gaan
anneliez
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik ben geen dokter dus geen idee wat je mankeert.

Wat ik wel weet is dat een kort bezoek aan je huisarts je veel kan vertellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je het gevoel dat het je bot is, of is het een pees. Als het je pees is heb je hem misschien verrekt of zit er een scheurtje zijn. Als het je bot is kan er ook een scheurtje in je bot zitten of is hij uit de kom. in ieder geval sterkte en beterschap.