Ik heb sinds gister last van een pijnlijke tepel, wat kan dat zijn?

Het voelt alsof er een mes in ronddraait. Het is niet de hele dag door, maar in golfbewegingen.
Moet ik me zorgen maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar de huisarts, dit kan van alles zijn.

Antwoorden (6)

Misschien hoef je je geen zorgen te maken. Maar aangezien je dat niet weet (ik ook niet), lijkt het me toch handig om een afspraak met je huisarts te maken. Ik zou er in ieder geval niet mee rond blijven lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je er sinds gister pas last van hebt zou ik nog even een dag of drie afwachten. Als je vindt dat het erger wordt en/of je krijgt andere klachten zou ik inderdaad even een afspraak maken met je huisarts.

Groet,

Coen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Au! Het kan zijn dat je een ontstoken melkkanaaltje hebt. Laat het bij je huisarts nakijken, als het ontstoken is krijg je een kuurtje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik hoor,vrouw pijn in haar borst,
Denk ik zo snel mogenlijk naar een
dokter, en zeker nog voor de kerst.
Dan heb je hopenlijk rustige dagen.
Echt niet wachten.
12 jaar geleden
Ik denk dat je daarmee naar je huisarts moet. Dergelijke acute klachten zijn doorgaans niet iets kwaadaardigs maar ontstekingen kunnen best vervelend zijn en als er een behandeling voor mogelijk is dan kun je daarmee voorkomen dat je kerstdagen erdoor verknald worden. Gewoon morgen naar de dokter, dunkt me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk een ontstoken melkkanaaltje, waar wat stuwing achter zit... Heel pijnlijk. Even naar de huisarts nu het nog kan.