Heeft iemand ervaring met de tandenbleek-methode van Crest Whitestrips?

Ik heb een vraagje.. De Crest Whitestrips zijn strips die je op je tanden aan moet brengen. Het is een kuur van 2 weken heb ik gelezen. En dan breng je de strips dus 2x daags een halfuur aan. Als de kuur af is gelopen moet je dit dan later nog een x herhalen om je tanden wit te houden? Of zijn je tanden na een eenmalige kuur van 2 weken permanent witter? Hoe onderhoudt je dit? Als je de kuur namelijk vaak moet herhalen wordt het alsnog een dure aangelegenheid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

mijn broer woont on de VS en eenmaal per jaar stuurt hij me de duurste uitvoering ervan. Het is een kuur van ca drie weken waarbij je de strips 1xdaags aanbrengt. Ik heb al drie jaar stralend witte tanden ondanks roken, rode wijn en liters koffie. De kuur kostte zo'n zes maanden geleden $52. Google Crest whitening strips. En koop ze vanuit de VS. Hier zijn ze schandalig duur voor de goedkoopste versie ervan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, maar moet je de kuur dus vaker herhalen voor blijvend resultaat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Tenzij je stopt met roken, koffie/thee drinken etc. Ik herhaal het ca 1xper jaar. Ik zou het misschien met zes maanden kunnen verlengen. Zelfs als je het hier bij de tandarts laat doen moet het om de ca drie jaar worden herhaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, ik rook niet (meer), sinds een halfjaar nu niet meer, ik drink sowieso al nooit koffie, wel thee. Maar jaarlijks herhalen valt me inderdaad erg mee. Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik (tis duur) Oral B Whitening tandpasta om het resultaat zo lang mogelijk in stand te houden. Maar als je niet rookt of drinkt (met name rode wijn) dan heb je al een streepje voor.
Geniet van je stralende tanden!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja deze tandpasta gebruik ik ook. 3D whitening glamour van Oral B. Maar waar kan ik ze bestellen dat ik het goedkoper het? Via Ebay?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou ze rechtstreeks uit de VS proberen te bestellen. Via Amazon of zo. Niet via de Marktplaats want zij verkopen de goedkoopste variant tegen de hoogste prijzen.
Heb net een strip gepakt want ze zijn verpakt met 20 stuks en ik gebruik er 18 en om de paar maanden eentje voor 'onderhoud'.
Crest 3D Whitestrips
Professional Effects
1 upper and 1 lower strip. Je moet ze 30 minuten dragen. Ik deed dat altijd voor het naar bed gaan want je mag na gebruik het eerste uur niet roken, thee drinken e.d.
Google ze en kijk wat voor jou de beste methode is om ze hier te krijgen. Betaal er geen woekerprijzen voor. 52 dollar is de gangbare prijs bij Wallmart in de VS.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via amazon zeg je, oke ik zal is gaan kijken, dus ik moet er niet meer dan ongeveer €40,- voor gaan betalen? En welke 'versie' van de strips moet ik dan hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh helemaal overheen gelezen, de 'professional effects' Oke bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vandaag 4 tubes Oral B 3D White tandpasta gekocht. 1+1 gratis bij Etos :-)
Deze moet je hebben:
Crest 3D Whitestrips Professional Effects - teeth whitening strips are formulated using the same enamel safe ingredients that dentists use for tooth whitening. It's the strongest in the 3D Whitestrips range.

The Crest Whitestrips Professional Effects contains 40 strips, 20 upper and 20 lower strips

The advanced seal technology whitens teeth using no-slip whitening.

Crest 3D Whitestrips Professional Effects is formulated with the same enamel-safe ingredient dentists use. Apply once a day for 30 minutes. You'll start seeing a whiter smile after 3 days, with full results in 20 days.

Crest Whitestrips Professional Effects has the following benefits
•Professional in-office results for less* (*vs. light & laser systems)
•Revolutionary Advanced Seal technology for no-slip whitening
•A whiter smile after just 3 days
•Full results in 20 days. http://www.3dwhitestrips.co.uk/Crest-3D-Whitestrips Zo kosten hier 40 pond Dit "valt mee". Google (heb je alvast gedaan) "Crest White". Wellicht vind je ze ergens goedkoper. Ik gebruik:
Crest 3D Whitestrips Professional Effects
Dental Whitening. Ik hoop dat je ze voor een leuk prijsje kan vinden. Ik bestel er over ca. een maand weer bij mijn broer. Kan er ook twee bestellen. Je hoeft niet vooruit te betalen zou je ze via mij willen verkrijgen. Pas als ik ze in huis heb, want als je ze niet zou willen afnemen gebruik ik ze over een jaar wel. Ze blijven toch goed. Voel je niet verplicht is maar een suggestie :-) Laat je me sowieso weten wat je doet en waar je ze koopt? Ik ben benieuwd en wens je hierin veel succes.
Groetjes van Laura en fijne dagen. Heb je nog vragen; stel ze gerust.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
By the way............. Crest en Oral B worden beiden gemaakt door Proctor & Gamble. Dus dat is al de Whitening tandpast om het bij te houden. Die hoef je niet mee te bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
By the way............. Crest en Oral B worden beiden gemaakt door Proctor & Gamble. Dus dat is al de Whitening tandpast om het bij te houden. Die hoef je niet mee te bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!! Ik denk toch dat ik ze via de nederlandse site van crestwhitestrips.nl bestel.. anders moet ik toch allerlei invoerrechten naderhand betalen enzo? als ik uit de VS ga bestellen. Ik weet het niet, niet zoveel ervaring mee enzo dus ik denk dat ik het maar gewoon via nederland doe. Ik betaal dan voor 20 strips (1 hele kuur) 65 euro. Wat is trouwens het verschil met de gesealde kuur? Is dit beter? Of kan ik net zo goed gewoon de normale hele kuur nemen? Verschilt in prijs namelijk.. ik wou ze morgen gaan bestellen.. des te eerder kan ik ermee beginnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij ook fijne dagen nog toegewenst, mijn kerst was alleen niet zo leuk, want mijn opa is gisteren overleden.. Toch nog bedankt. En ook erg bedankt voor de verdere info!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gecondoleerd met je opa. Ik weet niet wat de gesealde versie inhoudt. Ik had ze niet en was evengoed zeer tevreden. 65 euro is natuurlijk veel geld maar het geeft een goede resultaat. Poets je tanden drie x daags met Oral B Whitening en je houdt ze minstens een jaar stralend.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gecondoleerd met je opa. Ik weet niet wat de gesealde versie inhoudt. Ik had ze niet en was evengoed zeer tevreden. 65 euro is natuurlijk veel geld maar het geeft een goede resultaat. Poets je tanden drie x daags met Oral B Whitening en je houdt ze minstens een jaar stralend.
Succes.