Als je warme tot hete chocolademelk op een bord met musli,havervlokken,tarwezemelen,lijnzaadjes giet blijven dan de gezonde bestanddelen behouden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Dat smaakt toch niet lekker samen? En volgens mij wel veel suiker op de vroege ochtend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch wel hoor!Alleen de musli bevat veel suiker en daar neem ik het minste van.Maar zouden de voedingsstoffen behouden blijven?
Ritsuka
12 jaar geleden
Dat weet ik niet, ik eet het alleen met toghurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je yoghurt?Ik eet het ook met yoghurt maar in de winter heb ik liever iets warm vandaar warme chocomelk(gewone warme melk lust ik zo niet)

Antwoorden (1)

Jazeker, want als je havermout of brinta maakt, gaat er ook hete melk over.Je hebt een ontbijt met een hoog gehalte koolhydraten en vezels, niks mis mee voor een ontbijt. Het enige minder gezonde is de chocomel, maar klinkt wel lekker! Eet smakelijk!