Nee hoor, absoluut niet.
Vaak komt het door het gebruik van neus spray., als je dat gebruikt, helpt het om te minderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk snuit je dan een poliep uit. Dit is normaal gesproken datgene dat een bloedneus veroorzaakt.

Een poliep is een zwelling met een bepaalde vorm, namelijk dikker aan het uiteinde dan aan de basis ('gesteeld'). De meeste poliepen zijn goedaardig hoewel maligne ontaarding bij sommige vormen (dikke-darmpoliepen) wel eens voorkomt. Poliepen bevinden zich meestal in de holte van een orgaan. Poliepen komen voor in onder meer het maagdarmkanaal, de neus- en de neusbijholten, het strottenhoofd, in de baarmoeder en op de baarmoedermond.

Ik zou me er niet te druk over maken, of het moet vaak gebeuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dit kan geen kwaad.

Het kan zijn dat je een lichte vorm van allergie hebt, bijv. voor huisstofmijt.
Slaap je in een goed geventileerde kamer?
* Zet het raam open.
Hou je die kamer goed stofvrij?
* Vaak stofzuigen.
Is de lucht in de kamer niet te droog?
* Verwarming uit en raam open.

Als je midden in de stad woont kan het juist ook de slechte lucht zijn van buiten.

Maar goed, als je verder nergens last van hebt,
is het niet erg.