Zijn de 'Ribbons' (zoals de 'pink ribbon') Copyrighted?

Weet iemand of de verschillende Ribbons (zoals pink ribbon voor borstkanker, of voor mij belangrijk de teal ribbon voor pcos) voorzien zijn van een copyright? Of mag je deze zelf aanpassen en gebruiken?

Alvast bedankt voor de eventuele antwoorden!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee. Niemand heeft de exclusieve recht voor de Pink Ribbon. Er is geen copyright en je kunt de pink ribbon kopiëren of veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Top! Bedankt voor je antwoord (en sorry voor de late reactie hier op)