Ik heb dikwijls onder mijn nagels grijze/zwarte streepjes, wat is dit en wat kan ik er aan doen?

Ze lijken op splinters, alleen is het dat niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik heb dat ook.... dacht altijd dat het van het haar verven kwam. maar dat was het niet.
ik heb geen idee wat het is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het kan inderdaad niet zijn van je haar te verven, want ik doe dat niet :D

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat het smeer is. Nagels kort houden en handen wassen met gebruik van een nagelborsteltje.
En met zon haakje wat aan een nagelknip zit kun je er ook achter schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dikwijls groeit dit onderaan mijn nagel en gaat het steeds meer naar boven, het duurt dus een tijdje tegen dat het aan de oppervlakte van mijn nagel zit en ik het weg kan doen.