Gewenning. Op een gegeven moment kun je niet meer zonder. Althans: Dat denk je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij een elektrische deken moet je uitkijken dat er geen brand onstaat ,je kan ook beter een elektrische deken gebruiken om onder je deken te leggen en je bed op te warmen en als je slapen gaat hem uit doet of weg haald.

Toegevoegd na 35 seconden:
er kan altijd kortsluiting onstaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een nadeel is dat je gaat zweten als je hem op een hoge stand zet. Je moet de deken ook absoluut uit doen als je er op gaat liggen, anders is het gevaarlijk, want er mag maar een maximum gewicht op de deken komen. Verder zie ik niet veel nadelen, wel voordelen: je komt in een heerlijk warm bed, je slaapt gemakkelijker in als je warm bent en het is goed voor je spieren en gewrichten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je lichaam gebruikt bijhoorlijk wat energie om zichzelf op te warmen. Hoeft dit niet, dan verbruik je dus minder calorieën. Op zich geen probleem, alleen zijn er behoorlijk wat mensen met overgewicht, en dan kunnen die paar calorieen extra net een verschil maken.