Is een trambaan precies naast je huis slecht?

Hoi,

Wij hebben een trambaan naast ons huis, deze rijd dagelijks vanaf een uur of 06;00 tot zo'n 01:00.

Nou is het dat mijn slaapkamer en bed precies aan de kant van de trambaan is, kan dit slecht zyn voor je?

Ook is er zo'n 300 meter verder een treinstation tegenover ons huis, kan dit ook slecht zyn?

Bedankt alvast :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Slecht in de zin dat je last kunt hebben van de herrie, verder niet. Een tram rijdt op elektriciteit uit de bovenleidingen en heeft verder geen fijnstofuitstoot of uitlaatgassen. Voor de trein geldt het zelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha oke bedankt! Van de herrie hebben we geen last :)