is er iets dat ik kan doen tegen een stijve rug?

ik heb al maanden last van spierpijn, peespijn en een stijve rug als ik even draai hoor je meteen KRAAK, wat kan ik daar tegen doen

Toegevoegd na 53 seconden:
ik voel me net een oud opaatje,

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan hiervoor naar de fysio gaan. Dan zal je eerst naar de huisarts moeten om een diagnose te laten stellen en je evt door te laten verwijzen.

bewegen en insmeren met spiroflor bewegen dmv gerichte oefeningen zelf zwem ik 2, 3x p/week in extra warm water nog beter voor je lijf.

Bronnen:
http://www.purelijfkracht.nl/spiroflor_srl_gel

massage, bubbelbad, oefeningen bij de fysio, en rust. vaak krijgt je dit met stress Toegevoegd na 1 minuut: ik heb het zelf ook gehad. dus het help. ik kreeg het vanwege stress. massage, rust en oefeningen hebben goed geholpen

Denk aan je houding! Als je zit, moet je met een rechte rug zitten, zeg maar een holle rug maken. Blijf ook niet te lang in dezelfde houding, loop stukjes en doe oefeningen (zoals met je neus je knieën raken, rekken, strekken). Af een toe een lekkere massage kan ook geen kwaad.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100