ik heb paar maanden geleden voor t eerst in me leven waterpokke gehad k ben 20 en nu 3 maanden later heb ik littekens kan iemand me aub helpen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (8)

Die trekken heel langzaam weg, maar helemaal zullen ze niet weggaan... Helaas...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je inderdaad op latere leeftijd de waterpokken krijgt, kan het erg lang duren voordat de huid zich hersteld, en vaak blijf je het uiteindelijk toch een beetje zien.
Bij kinderen gaat dat meestal niet op, omdat die nog in de groei zijn, en de huidcellen zich veel sneller vernieuwen.

Succes ermee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze over een paar maanden nog zo duidelijk te zien zijn, zou je kunnen overwegen om een microdermabrasie behandeling voor je gezicht te laten doen bij de schoonheidsspecialiste. Er wordt dan een laagje van de opperhuid verwijderd, waardoor de huid zich vernieuwd en littekens verdwijnen of minder zichtbaar worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vrees voor je dat de oplossing richting accepteren gaat.
Of allerlei medische ingrepen
Sterkte!

Toegevoegd na 1 minuut:
Woord veergeten: Geduld en accepteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Huisarts.
Weet de beste oplossing er voor. !
Beterschap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
regelmatig scrubben,insmeren met vitamine e olie,en zonnen of zonnebanken..met mate natuurlijk..afhankelijk van de ernst van je littekens,kan dit zeker resultaat geven..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was 33 toen ik waterpokken had. Dit is inmiddels 20 jaar geleden en m'n littekentjes zitten er nog steeds. Ze zijn wel iets minder geworden, maar helemaal wegtrekken zullen ze nooit denk ik. Een troost is dat je een van de velen bent. Let maar eens op hoeveel mensen er zo'n putje hebben, heel vaak op de neus of op het voorhoofd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou Bio-Oil kunnen proberen - dit is helemaal natuurlijk, zonder chemische toevoegingen, en het helpt bij lidtekens,zwangersschapsstriemen,(te) droge huid, en vlekkerige huid. Je kunt het overal krijgen (Etos en zo)
Misschien helpt het je - proberen kan altijd...
Ik zie net een website op het flesje staan:
www.bio-oil.info
Kan je het nog even nalezen.....