Waarom zijn mijn lippen zo dik in de ochtend?

Als ik in de ochtend wakker word lijken mijn lippen heel dik, maar na een tijdje zijn ze gewoon normaal, hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
18.1K
Cryofiel
12 jaar geleden
Allergisch voor je beddengoed of voor het wasmiddel dat je gebruikt? Allergisch voor een lippencreme of nachtcreme die je gebruikt?
bamibal
12 jaar geleden
Lippen van je mond?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja van mijn mond.

Antwoorden (3)

Sommige mensen knarsentanden erg in hun nacht. Evt dat jij op je lip zuigt?

Toegevoegd na 1 minuut:
linkje naar forum met mensen met hetzelfde: http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=194384.0
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat je je mond heel de nacht niet ge opend hebt ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens wat vet op je lippen te smeren voordag je gaat slapen. Als dat niet help kan het ook zijn dat je te veel zout eet.