Ik ben een jongen van 16 jaar en begin haartjes te krijgen tussen mijn wenkbrauwen , is dat normaal ? heeft elke man dat ? en hoe doe je ze weg ? dank

Hoe kan ik die haartjes wegdoen ?

En ik ben 1m70 hoe groot ga ik nog worden ? voel me onzeker...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

je kunt de haartjes epileren, neem een pincet, trek met 1 hand de huid tussen de wenkbrauwen strak en trek de haar met de haargroei mee eruit, lat er wel op dat je niet teveel haren weghaalt.
Dit is heel normaal.
Je zal nog wel een stukje groeien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Utrecht
12 jaar geleden
De haartjes komen wel terug. Als je ze er netjes uittrekt komt de wortel mee (verdikking onderaan het haartje), duurt het weken voordat er weer een dun haartje terug groeit. Minder opvallend dan met bijv. scheren.
Als je blijft volhouden wordt het terggroeien steeds minder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
definitief er van af komen kan alleen door profesionele mensen gedaan worden dmv laseren of electrisch epileren, zijn wel dure oplossingen die niet vergoed worden in dit geval