HELP! Wat kan ik doen tegen bedreigingen naar mijn dochter toe via ping?

Vandaag hoorde ik dat mijn dochter wordt bedreigd via ping, door een groep buitenlanders. Er was al een ruzie gaande maar sinds vandaag is zij ook echt bedreigd. Zo stuurde de groep dingen naar haar als: 'als ik je tegen kom sla ik je helemaal in elkaar (**hoer)' en 'het maakt niet uit of je naar de politie gaat, ik moet en zal je pakken, hoe dan ook, wanneer dan ook'. Toen ik dit hoorde schrok ik nogal. Mijn dochter vertelde dit niet zelf, dit moest ik via mijn oudste dochter horen.. Ik ga er proberen met haar over te praten, maar wij hebben haar vaker gewaarschuwd voor buitenlanders. Helaas wilt zij hier niet naar luisteren.. Ik ben doodsbang dat zij binnekort in elkaar wordt geslagen. Wat moet ik doen?!!

Wanhopige moeder.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een open gesprek hierover met haar, aangeven dat je je hierdoor erg ongerust voelt en haar wil helpen. Nagaan of Ping de bron kan herleiden en toch een signaal afgeven aan de politie. Door de intimidatie proberen ze juist schrik aan te jagen en daar hebben ze lol in en ontlenen ze daar hun macht aan. Het gaar om je dochter en om het feit dat er stress is omdat ze wordt bedreigd.

Ik zou toch naar de politie gaan. En niet alle buitenlanders over 1 kam scheren, he? ;-)

Naar de politie! Klinkt heel heftig, maar ze nemen zulke dingen serieus. Laat alle gesprekken op haar mobiel staan, dat is bewijsmateriaal. Laat je dochter de buitenlanders pas blokkeren als de zaak is afgerond. Toegevoegd na 2 minuten: En sterkte natuurlijk. Heftig zeg...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100