De huid op mijn polsen is behoorlijk droog, hoe kan dat of wat te doen?

Hoe komt dat en wat te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (5)

Kan komen door de verwarming. Zet er een paar bakken water op. Beetje body lotion op je polsen doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De oorzaak zou door het weer kunnen komen, wat je er tegen kunt doen is insmeren met iets vettigs zoals vaseline. Bij mij heeft dit altijd geholpen tegen droge ellebogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die droge polsen komen door de weersinvloeden die je nu hebt .
Jou lichaam moet als het ware weer aan de koude wennen
Smeer er uierzalf op die je kunt kopen bij de drogist en die werkt perfect .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uit ervaring werkt bepanthen (dat is voor baby's) erg goed. Is 5 euro bij drogist en zeker de moeite waard voor eczeem, droge plekjes etc.
Door medicijnen heb ik op mijn tricep eczeemachtige droogheid. Heb ik normaal nooit last van en smeer er bepanthen op in de avond. Meestal 2 a 3 avonden doen en de huid is weer gaaf. Werkt ook voor helen van tatoeages etc dus dan snap je een beetje dat het echt werkt voor huidherstel. Proberen kan geen kwaad ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Draag je een horloge?
Daar kan het ook door komen.
Ik smeer s'avonds er altijd wat nivea creme op