Last van vette neus. Kan iemand helpen? (lees beschrijving)

Hey,

Ik heb altijd last en erger me altijd behoorlijk aan me neus.
Want mijn neus wordt altijd vet.
Als ik gedoucht heb , wordt me neus na 10 minuten weer vet.
Er komt zo'n laagje op te zitten en dan gaat het glimmen ( ik weet bijna zeker dat dit overtollig talg is).

En mijn neus is altijd rood en ik heb van die zwarte pitjes.
Tenminste nu heb ik bijna geen zwarte puntjes meer, maar hoe wordt mijn neus nou weer normaal? Het is altijd rood en er zit altijd overtollig talg.
En ik gebruik altijd foundation op me neus om het te bedekken, maar dan komt er weer overtollig talg wat de foundation weghaalt en dan loop ik weer met een rooie neus.

HELP

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Je kan er wat talkpoeder op doen:

http://www.girlscene.nl/beauty/beauty/2010/mei/talkpoeder?visitorId=1f36500eaeb1a7da8c7ae4a5458f9483
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je scrubt dan wordt het minder.

Toegevoegd na 3 minuten:
Maar wel nit te hard en teveel.
regelmaat in acht nemen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tea trea olie stinkt wel. Gebruik geen foundation op oliebasis maar matterend poeder.