hoe zorg je dat krullen niet pluizen?

ik heb halflang haar met bijna pijpekrullen, en altijd al het opdroogt gaat het heel erg pluizen, kan ik hier wat aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb ook half lang krullend haar (van die pijpenkrullen). Mijn haar kan soms zo erg pluizen. Ik heb een tijdje serum van Andrélon gebruikt ik geloof dat het voor glans was. Maar je hebt meerdere varianten, 3 stuks. Dat zijn glans, glans en care en laagjes accent. Toen ik die nog gebruikte (serum glans) werd mijn haar heerlijk zacht en zeker niet pluizig van. Het kan ook inderdaad aan je haar liggen dan moet je even puntjes laten bij knippen.

Momenteel gebruik ik serum van de action toevallig gisteren gekocht. Die werkt ook erg goed voor mijn haar het maakt het niet pluizig en geeft een glas aan je haar, me haar is ook zacht en zit ook beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat hoeft niet persé aan je krullen te liggen. Ik heb steil haar en precies hetzelfde. Een goede conditioner (tip van de kapper) helpt bij mij redelijk goed. Let wel: geen crèmespoeling, maar conditioner. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel!
Na het haar wassen , de crème behandeling niet goed uit de lengten en punten te spoelen 1x voorzictig uit kammen stevige mousse er in ! En niet meer kammen of te aan zitten ! Er bestaan speciale pasta's om na het wassen in je haar te doen . Bijv van kerastase . Pluist het dan nog , knip de punten . Succes