Moet ik betalen voor de pil?

Mijn pilstrip is bijna op en ik ben sinds kort 18 geworden. Moet ik als ik een nieuwe pilstrip aan wil schaffen nu gaan betalen? Ik heb een jongerenstudenten-verzekering (volgens mij is dat gewoon een basisverzekering). En als ik moet betalen, hoeveel gaat mij dat ongeveer kosten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ja je moet de pil zelf betalen het ligt eraan welke pil je slikt ze zijn er al voor ongeveer 9 euro voor een half jaar te krijgen moet je even vragen in de apotheek

Ja, helaas moet je zelf betalen voor de pil! Ik weet niet of de prijzen per pil verschillen, maar ik betaal 31 euro!

Waarschijnlijk moet je het zelf gaan betalen. Er zijn een aantal zorgverzekeringen waar ze het wel vergoeden, maar daarvoor moet je even in de voorwaarden kijken. Je kunt er ook voor kiezen om over te stappen naar een verzekering waar het wel in het pakket zit.

Het gaat van je eigen risico af van €170 daar krijg je dus een rekening van. Als je een eigen bijdrage moet betalen bij sommige pillen dan deze opsturen naar de verzekering . Als eigen risico op is dan krijg je geen rekening meer .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100