Ik stond net op, werd duizelig, leunde tegen de muur en viel vol op de grond, hoe kan dat?

Heb wel vaker dat ik duizelig werd, maar was nog nooit echt gevallen. Wat is de oorzaak/hoe kan dit verholpen worden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Misschien lage bloeddruk ja en als je duizelig wordt verslappen je spieren, als je dan niet zit of ligdan val je

Het kan zijn dat je te weinig gegeten en/of gedronken hebt, daar kun je ook flink duizelig van worden. Of je stond te snel op en hebt een beetje een lage bloeddruk. Oplossing: opletten dat je voldoende eet en drinkt, en rustig opstaan om zwarte vlekken en duizeligheid te voorkomen

Vaak heeft het te maken met te snél opstaan. Misschien is het een spannende en/of een vermoeiende periode voor je. Dan kan dat extra werken. Dus gewoon even wat rustiger opstaan. Als het vaker blijft gebeuren toch maar naar de dokter.

Ben je misschien op dieet? Ik had dit namelijk vroeger best vaak toen ik aan het dieeten was. Als het vaker gebeurt zou ik er zeker mee naar de huisarts gaan . Succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100