Hoe kom ik van mijn bleke kleur af?

Ik heb een erg bleke huid.

Ik ga elke avond rond 9:00 slapen en eet gezond. En sport 3x per week + nog 2x gym. Toch zie ik er erg slecht uit. Hoe moet ik dit veranderen? Ik wil der namelijk wel wat frisser uitzien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Af en toe (dus: met mate) een zonnebankje doet wonderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben 12????

Het beste antwoord

Gewoon lekker veel buiten zijn.
Het zonlicht wat je opvangt ( ook als de zon niet schijnt) is goed voor je huid en de vitamine aanmaak..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
TY

Andere antwoorden (2)

Gewoon,een beetje bruin zonder zon om de paar dagen.
Dan zie je er stralend uit. succes
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wel goed scrubben voor je het erop smeert, voor het gezicht zijn speciale producten, ook voor mannen en direct na gebruik handen goed wassen
Misschien heb je wel bloedarmoede. Dan heb je een erg bleek gezicht. Ons kleindochtertje had dat ook. Het kan komen door een tekort aan ijzer.
Laat je bloed eens onderzoeken bij de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je blond bent met blauwe ogen helpt alleen meer zonnen,maar nooit lang achter elkaar,doe het met tussenposen of tijdens wandelingen.De zon levert ook vitaminen die gezond voor je zijn en die je goed laten voelen.
Ben je echter ros met sproeten dan helpt enkel bruin schoensmeer om te bruinen,Ik zou het niet aanraden.
Fijt is wel: Wie er als kind niet goed uitziet,is als volwassenen al eens voor mannequin aangezien en die worden goede jobs aangeboden,met andere woorden:Jij kunt als volwassene nog heel mooi en knap worden en dat is niet geslachtelijk bepaald.
Als dat een troost kan zijn?