Wat is de oorzak van pijn in onderbuik

Ik heb onwijs veel pijn links onder mijn buik een steek en als je op drukt doe thet ook pijn heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
kan van alles zijn, huisarts!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Links voor ons of vanuit jezelf gezien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je uitstraling hebt naar de navel kan het blindedarm zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als iemand het over links heeft dan heeft ie het over zijn linkerkant. Als iemand het over zijn rechterhand heeft vraag je toch ook niet, rechts voor jou of rechts voor ons.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik zeg, mijn linkerkant, dan bedoel ik de kant waar mijn linkerhand zit. Er zijn ook mensen die zeggen, mijn linkerkant, vanuit het oogpunt van de ander (dus waar de rechterhand zit)
De vraag van platje is dus goed, en de vraag was aan de vraagsteller, niet aan jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niemand zegt ik heb pijn in mijn linkerzij vanuit het oogpunt van de ander. En als platje daar moeite mee heeft kan ze dat zelf wel zeggen, wie ben jij, haar moeder ?

Antwoorden (3)

Het kan je blinde darm zijn. Die geeft steken in de onderbuik. Volgens de beschrijving op wikipedia geeft ie rechts pijn, maar links en rechts is altijd een beetje verwarrend (vanaf de persoon zelf, of als je tegenover de persoon staat?)
Maar voor je helemaal bang gaat worden van wat er hier op je vraag wordt geantwoord, zou ik gewoon even naar de huisarts gaan..
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een vrouw bent kan het een ontsteking van de eileiders of de eierstokken zijn. Maar gezien de veelheid van organen in de buik, zijn er veel en zeer uiteenlopende potentiële oorzaken van buikpijn.
Dus, hup naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak een afspraak met je huisarts en neem wat urine mee. Het kan echt van alles zijn, bijvoorbeeld een blaasontsteking, obstipatie, appendicitis, problemen met de vrouwelijke of de mannelijke organen, etc. Zeker als de klachten verergeren moet je gewoon naar je huisarts.