Wat is de oorzak van pijn in onderbuik

Ik heb onwijs veel pijn links onder mijn buik een steek en als je op drukt doe thet ook pijn heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het kan je blinde darm zijn. Die geeft steken in de onderbuik. Volgens de beschrijving op wikipedia geeft ie rechts pijn, maar links en rechts is altijd een beetje verwarrend (vanaf de persoon zelf, of als je tegenover de persoon staat?) Maar voor je helemaal bang gaat worden van wat er hier op je vraag wordt geantwoord, zou ik gewoon even naar de huisarts gaan.. Succes ermee!

Als je een vrouw bent kan het een ontsteking van de eileiders of de eierstokken zijn. Maar gezien de veelheid van organen in de buik, zijn er veel en zeer uiteenlopende potentiële oorzaken van buikpijn. Dus, hup naar de huisarts.

Maak een afspraak met je huisarts en neem wat urine mee. Het kan echt van alles zijn, bijvoorbeeld een blaasontsteking, obstipatie, appendicitis, problemen met de vrouwelijke of de mannelijke organen, etc. Zeker als de klachten verergeren moet je gewoon naar je huisarts.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100