Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Donderdag wordt ik onder narcose gebracht, voor het verwijderen van 4 verstandskiezen. Welke nawerkingen zal ik kunnen verwachten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
944

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik ben een maal onder narcose gebracht. De nawerkingen die ik heel kort hierna had waren duizeligheid en licht misselijk.

Echter is de meestgenoemde geheugenverlies. Er bestaat een kans dat de narcose bepaalde herinneringen "wist" uit je geheugen. Ik was vrij jong toen ik onder narcose werd gebracht, dus of ik dingen daarvoor wel wist en nu niet meer heb ik geen idee van.

Er bestaat dus een kans dat je wat (kleine) herinneringen zult vergeten. Dit is echter niet vanzelfsprekend. Hoe groot de kans hierop is weet ik niet.

Verder heb je kans dat je wat duizelig bent op het moment dat je opstaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben twee weken geleden geholpen. Op Zich van de narcose weinig last gehad. Hooguit twee dagen. De pijn in mijn mond is nu net een dag goed voorbij. Wel kan ik weinig hebben in de mond
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding