Kan ik op internet ergens een soort schema vinden om een glucose curve op bij te houden?

Ik ben zelf al bezig geweest met een tabel, maar ik kan het niet overzichtelijk krijgen. Ik bedoel een blad die ik uit kan printen en dan zelf invullen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wanneer je googlet op 'glucose curve' en bij afbeeldingen kijkt, zie je allerlei grafieken. Zoiets zou je kunnen namaken op de eigen computer.

Wat ik persoonlijk overzichtelijker vind is een schema zoals te zien op: http://www.diep.info/zelfcontrole-hoe-vaak-meten-doel-van-zelfcontrole-op-bepaald-moment.html
Je kunt dit gemakkelijk zelf namaken en per tijd (nuchter, na ontbijt, voor lunch, na lunch, voor avondeten, na avond eten, voor slapen) is goed op te schrijven wat de bloedsuiker is. Daarbij is er ook nog ruimte voor extra opmerkingen met betrekking tot dingen die de bloedsuiker kunnen beinvloeden en welke maatregelen er vervolgens genomen worden.