Hoe vind ik een persoon?

Hey hallo,

Ik ben net een paar dagen terug van Egypte, en heb daar een ober ontmoet.
Ik heb hem mijn e-mail gegeven en hij zou e-mailen.
Dat heeft hij niet gedaan.
Hij zei ook al van ' ik heb het heel druk en ben niet zo slim met de computer'.
Maar, ik wil hem dan graag vinden ofzo op Internet, maar ik weet alleen ze voornaam.
Hoe doe ik dit?

Ps. ze achternaam stond ook niet op ze naamkaartje.

Ps. Ik heb wieowie.nl People Search Engine al geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wel even een werkje maar probeer hem via Facebook te vinden. Plaats plus voornaam en dan alle foto's kijken. Als je een leeftijdsindicatie hebt helpt dit ook wel.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het feit dat hij zegt dat hij niet zo handig is met de computer kan twee dingen betekenen: hij probeert je voorzichtig te laten weten dat hij geen contact meer wilt.
En anders als hij echt weinig van computers weet is de kans neit echt groot dat je hem gaat vinden op facebook of andere vergelijkbare sites.
anneliez
12 jaar geleden
Eens met Ed, na jou zijn er intussen al weer veel andere gasten geweest die hij wel leuk vond(of zij hem). Als je verstandig ben negeer je het verder een ga je gewoon door met je leven. Denk nogeens terug, kijk nog eens naar de foto's en dat is het dan helaas
jodyenboyke
12 jaar geleden
Lees eerst maar eens op www.reiswijzer/egypteforum/relatie met een egyptenaar......dan weet je genoeg! google op bezznes alert en dan zijn naam, wie weet vindt je hem zo.

Het beste antwoord

telefoon nummer opzoeken van waar hij werkt.

misschien heb je nog een bonnetje ofz van dat restaurant