's Ochtends is een drama! Ik wil mijn bed niet uit en kom dus altijd te laat. Wat kan ik doen ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

1; Wekker aan de andere kant zetten. 2; Naast je wekker lekker eten en drinken zetten. 3; Heel snel je deken van je af gooien en meteen gaan douchen (wel een koude) succes, motivatie is vooral belangrijk. verheug je gewoon op iets, die dag. op lees een horoscoop en ga snel je bed uit om te kijken of het uitkomst ( meestal wel ! )

De oplossing is vrij simpel. Vraag aan iemand die in je huis woont (gezien je taalgebruik woon je nog bij (een van) je ouders) of hij/zij 's ochtends vroeg een emmer water over je hoofd deponeert. Ook als je dan "neeee, niet doen" roept. Op deze manier ben je meteen klaarwakker en klaar om naar school te gaan. Succes!

Dat dacht ik vroeger ook maar het is gewoon een kwestie van doen!!!! Uiteindelijk kom/wil je je bed uit, want je komt te laat dus je doet het wel ;) Het snoozen is een kwestie van aangeleerd gedrag en met een klein beetje discipline leer je je dat gemakkelijk weer af. Voor je 's avonds gaat slapen zeg je een paar keer tegen je zelf dat je de volgende ochtend direct opstaat als de wekker afloopt. Het klinkt misschien raar maar dit helpt echt. Vervolgens is het alleen nog maar een kwestie van doen wat je jezelf beloofd. Mocht het dan nog niet lukken denk dan eens wat je ervan vindt als andere mensen te laat komen. Dat vind je vast erg vervelend en je wilt toch niet dat mensen een hekel aan je krijgen omdat ze altijd maar op jou moeten wachten? Beetje strenger voor jezelf zijn, dan lukt het je vast. Veel succes morgenochtend!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100