ik word bedreigd, wat moet ik doen?

ik word bedreigd, ik ga gewoon naar buiten en daar kom ik ze weer tegen, de jongens die mij in elkaar willen slaan. Ze zeggen dat ze gewoon met mij willen praten maar dat willen ze niet want ik heb van mensen andere verhalen gehoord, ze hebben al 1 keer mijn fiets afgeperst en mij allemaal gaan trappen. tweede keer dat ik ze tegenkwam gingen ze mensen pingen en er stonden allemaal mensen met auto's en scooters mij op te wachten. derde keer dat ik ze tegenkwam was net, toen wouden ze weer praten en gaan ze op mijn fiets zitten en zeggen dat ze me een andere keer pakken omdat ik vrienden bij heb, maar ik wou gewoon naar huis en ik wil geen problemen. Dit allemaal omdat ik één van hun een keer scherp aankeek omdat ik me lenzen niet in had. Ik ben een jongen van 15 jaar en ik ben mentaal en fysiek niet zo sterk als hun. Ik ben hartstikke bang en ik weet echt niet wat ik moet doen om ze op te laten houden wie kan me helpen hoe ik dat moet doen?

Toegevoegd na 57 seconden:
Bewerking: dit is nog maar een korte samenvatting wat er allemaal is gebeurt toen ik ze tegenkwam.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bewerking 2: Ik wil gewoon niet in elkaar geslagen worden en ook gewoon naar buiten kunnen, ik ben zo verschrikkelijk bang, dit moet alsjeblieft serieus genomen want dit is geen grap.

Weet jij het antwoord?

/2500

Zeg het tegen je ouders, zodat zij contact kunnen voeren met de directie. Die kan er dan in ieder geval rekening mee houden. Mocht het jongens zijn uit je klas of school, dan zal de directie wel een waarschuwing geven of desnoods verwijdering. Ga niet meteen naar de politie, probeer eerst zelf actie te ondernemen. Probeer sterk in je schoenen te staan en laat niet merken dat je bang bent, want daar zullen ze dan juist gebruik van mijn maken, zodat je ook je macht verliest.

mischien is het nietzo slim om naar de politie te gaan als hun er achter komen zijn ze waarschijnlijk nog bozer. je moet gewoon laten zien dat je gevaarlijke vrienden hebt ofso of je kunt naar je ouders gaan.

Direct je ouders inlichten! En overleg met hun wat te doen! En schroom niet om de politie in te schakelen voor het uit de hand loopt!

Voor dit moment zul je het met bovenstaande hulp moeten doen, ik heb echter wel een goede tip om soortgelijke problemen in de toekomst te voorkomen: Ga op een verdedigingssport. Dat is erg goed voor je zelfvertrouwen en voor je lichaam. Door het toegenomen zelfvertrouwen (en dat straal je uit, of je nu wilt of niet)wordt je veel minder gauw gezien als mogelijk slachtoffer. Bovendien, stel dat het dan ooit nog eens zou gebeuren dan ben je mans genoeg om met "de mannen" een gesprek aan te gaan, zelfs om indien nodig terug te dreigen (en in noodgevallen zelfs een aanval te pareren en aanvaller buiten gevecht te stellen). Ik zelf zou je adviseren om Jiu Jitsu te leren. En wees niet bang om naar een sportschool te stappen, om te beginnen met Jiu Jitsu want de beoefenaars van deze sport zijn stuk voor stuk vriendelijke mensen! Voor de mensen die deze sport willen leren om hun agressie bot te vieren is het veel te moeilijk, gaat het niet snel genoeg en is het te weinig agressief. Voor de huidige situatie wens ik je veel sterkte en wijsheid. Ik las ooit een motto: een leven in angst, is een leven half geleefd. Dus ga voor het volle leven en wees niet bang (en dan maar zien wat er van komt)! PS. dat motto heb ik onlangs in een film gezien, heeft iemand een idee welke? Toegevoegd na 58 minuten: Ik bedoel niet de film "strictly Ballroom" daar schijnt het ook in genoemd te worden. Ik denk de film "Australia", maar ben niet zeker (fijne film overigens, kun je ook hoop en moed uit putten!)

Ga op sport karate of kick box leer je zelf verdedigen en dan wordt je mentaal sterker en wordt je ook niet meer bang Succes!

je zou eens een keer een camera moeten plaatsen.

Vier woorden : GA NAAR DE POLITIE!!!

Jeetje... Moeilijke situatie, vervelende treiteraars die altijd mensen kiezen die niet zo 'sterk' zijn als hen. En waarschijnlijk in hun eentje niks durven hè! Blijf er niet mee lopen, zorg er voor dat je het zo vaak mogelijk aangeeft @politiebureau, ouders, mentor andere familieleden.. Belangrijkste zijn (lijkt mij) mentor en politiebureau. Veel succes!!

terug dreigen met wat wordt je bedreigt?

Pfff.... hahahahahahahhaha

heel simpel: Politie Die is er echt niet alleen voor benzinedieven enzo. jij bent bedreigt en wordt in je vrijheid beperkt. Wees ook echt niet bang om 112 te bellen. Zolang jij het serieus bedoeld, zal de politie jou ook serieus behandelen.

Je kunt hiermee prima naar de politie gaan, die zullen je echt niet uitlachen, maar nemen je zeker serieus. Ik heb een filmpje voor je opgezocht waarin iemand zichzelf verdedigd tegen meerdere personen. Misschien kan het je iets zelfvertrouwen geven om te weten hoe het moet. Heel veel succes ermee!!

ik zou die kk zukkeltjes djoeke en prikke, ik kan kraspen voor je regele, niet ibaish inlichten

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100