ik word bedreigd, wat moet ik doen?

ik word bedreigd, ik ga gewoon naar buiten en daar kom ik ze weer tegen, de jongens die mij in elkaar willen slaan. Ze zeggen dat ze gewoon met mij willen praten maar dat willen ze niet want ik heb van mensen andere verhalen gehoord, ze hebben al 1 keer mijn fiets afgeperst en mij allemaal gaan trappen. tweede keer dat ik ze tegenkwam gingen ze mensen pingen en er stonden allemaal mensen met auto's en scooters mij op te wachten. derde keer dat ik ze tegenkwam was net, toen wouden ze weer praten en gaan ze op mijn fiets zitten en zeggen dat ze me een andere keer pakken omdat ik vrienden bij heb, maar ik wou gewoon naar huis en ik wil geen problemen. Dit allemaal omdat ik één van hun een keer scherp aankeek omdat ik me lenzen niet in had. Ik ben een jongen van 15 jaar en ik ben mentaal en fysiek niet zo sterk als hun. Ik ben hartstikke bang en ik weet echt niet wat ik moet doen om ze op te laten houden wie kan me helpen hoe ik dat moet doen?

Toegevoegd na 57 seconden:
Bewerking: dit is nog maar een korte samenvatting wat er allemaal is gebeurt toen ik ze tegenkwam.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bewerking 2: Ik wil gewoon niet in elkaar geslagen worden en ook gewoon naar buiten kunnen, ik ben zo verschrikkelijk bang, dit moet alsjeblieft serieus genomen want dit is geen grap.

Weet jij het antwoord?

/2500

Zeg het tegen je ouders, zodat zij contact kunnen voeren met de directie. Die kan er dan in ieder geval rekening mee houden. Mocht het jongens zijn uit je klas of school, dan zal de directie wel een waarschuwing geven of desnoods verwijdering. Ga niet meteen naar de politie, probeer eerst zelf actie te ondernemen. Probeer sterk in je schoenen te staan en laat niet merken dat je bang bent, want daar zullen ze dan juist gebruik van mijn maken, zodat je ook je macht verliest.