Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn de diëten van Sonja Bakker nog steeds geliefd?

Ik hoor er niet veel meer over en zie in tweedehands boekwinkels veel van haar boekjes te koop liggen.

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het was al in het nieuws dat het concept "Sonja" al over zijn hoogtepunt heen is.
Ze heeft het goed aangepakt en heeft er denk een goede zaak mee gehad. Ook heeft ze denk ik weer een grote groep mensen op weer een andere manier van extra overgewicht afgeholpen. Hetgeen voor een heleboel mensen hartstikke fijn was. Elke manier om zoiets met iets extra's erbij aan te pakken is mooi. Gewoon lijnen is voor veel mensen moeilijk. En Sonja sprak een heleboel lijners aan. Hierna komt weer een andere "Sonja".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ik denk dat dat zo is.

Andere antwoorden (4)

Ik ken nog steeds mensen die het dieet van Sonja Bakker volgen. Maar de meeste mensen die daar behoefte aan hebben, zullen haar boek(en) in huis hebben. Dan hoef je niet steeds een nieuwe versie aan te schaffen.
Iedere hype is op een gegeven moment over zijn hoogtepunt heen. Sonja Bakker hield ook zelf haar eigen hype in stand. Momenteel ligt ze in scheiding, en is ze op t.v. minder actief. Hierdoor is er minder commercie, en aandacht voor haar persoon. Dat heeft volgens mij met de diëten niets te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Het is een rage geweest,die net als andere rages overgewaaid is! Bovendien,nu Sonja "binnen"is en ze de pijp aan Maarten heeft gegeven en ze zelf het vuurtje niet meer aanwakkert zal het wel snel afgelopen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ik denk dat nog wel dat het geliefd is bij veel mensen maar toen het net op de markt kwam dook iedereen er gelijk boven op en hadden we weer wat om om over te praten. Op gegeven moment ebt het weg. En nu pakt iedereen zich weer lekker dik in, maar denk als we volgend jaar de bikinin weer uit de kast pakken dat weer veel mensen even gaan Sonja Bakkeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Mijn man "doet" nu de Belgische Sonja.
Sonja Kimpen heet ze, tips e.d. haal je dus ook bij deze Sonja uit een boek. Het is wel heel anders dan Sonja Bakker, wat mijn man ook heeft gedaan. Het is lang zo streng niet en hij valt er prima van af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing