Waarom ben ik al zolang niet meer ongesteld geweest?

Help. Ik ben al 3 maanden niet meer ongesteld geweest. Ik vraag me af hoe dat komt, ik heb geen vriend dus het kan niet door zo iets zijn . Ik ben nog gewoon maagd. Maar maak me wel zorgen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
heb je last van stress of ondergewicht? hoe oud ben je en op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld?
Amadea
12 jaar geleden
Volgens haar profiel is Brokenflower 19. Hoe staat het met je BMI, is die gezond?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja heel last van stress en het BMI is goed.

Antwoorden (3)

Ik ben vorig jaar helemaal niet ongesteld geweest.
ben toen naar de gynaecoloog geweest en er waren wat puntjes die bij mij niet goed werkte.
Toen moest ik beginnen met de pil en ben daarna altijd ongesteld geweest!

Ik raad je aan om ook eens een ziekenhuis bezoekje te brengen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen maak even een afspraak met de dokter.

Tenzij je :
- pas net voor het eerst ongesteld bent geweest in het begin is menstruatie vaak onregelmatig.
- Op dieet bent. Te weinig eten kan invloed hebben
- Heel veel sport, teveel sporten kan er ook voor zorgen dat je niet ongesteld wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je een dieet volgt en daardoor niet meer menstrueert, zou ik toch ook eens langs de dokter gaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien toch maar eens lang de dokter gaan want geen van de voorbeelden zijn van toepassing. Maak me echt ongerust.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gonzo, ik bedoelde daar meer mee dat je dan maar eens moet stoppen met je dieet, omdat het daardoor komt. Maar het is goed dat jer nog even op reageert, want inderdaad als je zoveel dieet dat je niet meer ongesteld wordt moet je echt wat veranderen in je leven. Alleen hoef je daarvoor niet noodzakelijk naar de dokter.
als je pas ongesteld ben geweest kan het ervoor zorgen dat je dat even niet word. dan ben je onregelmatig ongesteld. maar als je niet pas ongesteld bent dan moet je toch even naar de dokter gaan omdat er iets niet helemaal goed is