Ik snap de laatste tijd niets van Duits. Waar kan ik het goed leren?

Ik was opgestroomd van 1Tl naar 1HV. Dat gebeurde in April/Mei. Alle vakken lopen momenteel goed. Behalve Duits. Ik weet nog toen die vrouw dat ging uitleggen, maar we kregen dus een paar rijtjes met: ich du er/sie/es etc. En daar moest je het ww vertellen, lopen bijvoorbeeld achter zetten. En die moest je in een zin plaatsen. Maar ik vraag me nog steeds af hoe je die daarin plaatst. Ik kan natuurlijk naar mijn lerares gaan, maar daar heb ik bijna geen tijd voor in de les omdat we nu ook met andere stoffen verder moeten. Maar weet iemand een website of iets anders waar ik dat is een keer goed kan leren/oefenen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

http://wp.digischool.nl/duits/oefenen/grammatica/
En misschien heb je ook wat aan www.ezelsbruggetjes.nl

Probeer toch voor/na de les uitleg aan je docente te vragen.
Anders aan een klasgenootje, of thuis.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een site voor je gevonden.
Als je in de les geen tijd hebt om je lerares te vragen, kun je gaan kijken of je op jouw school bijles kunt krijgen. Dan wordt het je uitgelegd door een leerling uit een hogere klas. Dat werkt altijd fijner dan het op een site leren.
Veel succes ermee!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien eens Duitse tv zenders gaan kijken? Hoe vaker je luistert met ondertiteling hoe beter je de taal begint te begrijpen..