Hoe kan het dat ik niet afval?

Ik ben sinds een week aan het afvallen. Ik sport per dag 40 min redelijk intensief , mijn eetpatroon heb ik ook goed aangepast , ik drink anderhalf tot twee liter pd. Ik ben nog geen kilo kwijt , hoe kan dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat zou kunnen is dat je vet verliest en spieren opbouwt. spieren zijn zwaarder dan vet. Maar... ze verbranden wel weer vet. Je zou kunnen kijken of je middel slanker is geworden, dat zou namelijk deze theorie bevestigen. Succes, gewoon volhouden!!!

Het zou straf zijn moest je al zo snel resultaat zien. Het is goed dat je je eetpatroon en sport aangepast hebt, maar soms is het beter om het langzaam aan te doen dan drastisch te veranderen. Wanneer je drastisch gaat veranderen zal ja waarschijnlijk wel sneller resultaat zien, maar de vraag is of je dit gaat blijven volhouden. Je kan bijvoorbeeld beter elke week/ 2 weken iets kleins aanpassen (geen snoep of geen frisdrank/alcohol) en dit volhouden dan dat je een jojo-effect tegemoet gaat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100