Naar het park gaan, of naar zee.. het geeft je super veel rust!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een lekker warm bad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar kan je geen antwoord op geven.
Ik ontspan achter pc....lekker surfen, facebook etc...
Anderen ontspannen bij tuinieren, slapen, koken of een boek lezen.
Het hangt helemaal van jezelf af hoe jij het beste ontspant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Tóch antwoord geven, he? ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...alles voor die ene punt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou, nog eentje dan: +
op het strand,wel een onderneming vanuit limburg,maar wel mijn manier om even nergens aan te denken,maakt niks uit wat het weer is,strandtentje mee, voor regen of zonneschijn,picknikmand mee,thermoskan,en evt in strandcafe iets warms eten.
Lekker warm aankleden en gewoon gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gratis zelfs.... wandelen in het bos.

ligt er maar aan wat jij ontspanning noemt, en waar jij door kan ontspannen. feit is dat je hier helemaal niets voor nodig hoeft te hebben.

(met een ouwe krant op de bank kruipen bv)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een coffeeshop of op de bank met een mooie cd, een dekentje en een goed boek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor mij is ontspannen:
- Goed boek lezen, dekentje op de bank
- Warm bad met lavendel geur van kneip
- Lekkere professionele massage (hot stone)
- Even helemaal niks hoeven
- Fietsen zonder doel, gewoon lekker rond kijken en mensen kijken
- Uit eten, sushi!

Ik hoop dat ik je zo tips wat tips heb kunnen geven. Kijk maar of je er wat aan hebt. Succes en veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon een verwendagje voor jezelf houden :)

eerst koop je de spullen die je lekker vind ruiken, bijv. badolie, douchegel, shampoo ,
dan houd je een verwen dagje voor jezelf!
's ochtends rustig wakker worden met een kopje thee/koffie en beschuitjes, daarna een lekker bad, met lekkere badolie, of een douche met heerlijke douchegel !
trek mooie/comfortabele kleding aan, en maak je nagels heel mooi met nagellak, enz.
's middags lekker lunchen, met een kop warme chocomelk met een boek :)
zo kan je heel veel dingen bedenken, die je gewoon thuis kan doen voor ontspanning :)

veel succes :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heerlijk z'n dagje, +
Je gaat op bed liggen en draait een relax dvd.
Met relax muziek.
In tuincentra zijn er voldoende te vinden.
Van zee muziek tot natuur etc.
Heel ontspannend en rustgevend.
12 jaar geleden
De massage stoel in de mediamarkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst een flink end fietsen, daarna lekker op een terrasje in de zon met een bokbiertje en een kaasplankje, en dan weer een flink end naar huis fietsen. Tegen de tijd dat je thuis bent is je hoofd leeg en je lijf moe en zijn de bier- en kaascalorieën er ook al weer bijna af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak een lange wandeling. Nu is het mooi om in het bos te lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is voor iedereen anders.

Ik zelf ontspan erg als ik rond paarden ben. Dan ben ik met name bezig met de relatie tussen mij en het paard, als ik dan ook nog eens aan het rijden ben focus ik me in het hier en nu (paarden doen dat ook, dus het heeft geen zin om in het verleden en de toekomst te leven rondom paarden) waardoor ik alle nare dingen om me heen als het ware even vergeet. Daarnaast vind ik paarden ontzettend zachtaardige dieren die -net zoals ieder ander dier- mensen niet beoordelen op hun al dan wel niet behaalde succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In je eigen bed met je lover....