Als je als jongere rookt stop je dan met groeien of wordt je dan kleiner ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hou alstjeblieft op met je lengte.
Je leven zal echt niet beter zijn als je lang bent.
Op dit moment ben je klein misschien groei je nog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En op de antwoorden graag bronnen!
Utrecht
12 jaar geleden
nee, maar hij blijft wel kleiner...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. Leer eerst typen 2. Ga groeien 3. Kom met betere beledigingen! XD
Utrecht
12 jaar geleden
Lilttleboy heeft in ieder geval al wel lange tenen ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OMG...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahaha

Antwoorden (4)

Nee dat zou niet moeten gebeuren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ja, het risico bestaat dat het je groei vertraagd, het is echt niet zo dat je meteen stopt met groeien als je een sigaret in je mond hebt, en krimpen gaat ook echt niet gebeuren, maar één van de waarschuwingen tegen roken is idd dat het de groei kan belemmeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Krimpen niet maar het belemmerd zoals hierboven geantwoord word, maar je hersenen kunnen er wel problemen door krijgen, door roken beschadigd je minimaal je hersenen en ontwikkelen ze minder.

Toegevoegd na 1 minuut:
kijk eens op deze link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik zie het vaak op een pakje sigaretten staan: Roken veroorzaakt impotentie en belemmert de groei, begin er niet aan.
Dit geldt overigens ook voor ouderen (maar die krimpen sowieso)