Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik nu snel van deze calorieën af?

Ik heb net perongeluk 2 sandwiches naar binnen geslokt (me moeder zat vol dus at ik die van haar) maar ik wil echt niet weer aankomen, met dat dikke lichaam van me. Met welke oefeningen kan ik nu snel hoeveel(/een paar) calorieën verbranden?

Toegevoegd na 2 minuten:
1 Sandwich is ongeveer: 1 plakje (jonge) gouda kaas,
1 plakje ham, sla, 1 klein tomaatje, 1 getoaste witbrood en mayo light volgens mij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ga een paar kilometer fietsen of hardlopen.

Maareh.. Een paar boterhammen zullen je de nek niet omdoen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De calorieen heb je nu al binnen, dus geniet er gewoon van wat je gegeten hebt. Hou morgen een balansdag, dan let je meer op je eten, veel groente en veel water drinken.

Je zou nu nog een stukje kunnen gaan wandelen, maar maak je er niet te druk om. 1 keertje wat meer eten is niet zo erg, zolang je daarna maar weer rustig aan doet.

Toegevoegd na 35 seconden:
Zie ook deze site voor meer info: http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-gewicht/gezond-gewicht/balansdag.aspx
(Lees meer...)
Ritsuka
12 jaar geleden
Ga een uurtje zwemmen. Wanneer je niet aan de kant blijft hangen, maar netjes je baantjes zwemt verdwijnen er ongeveer 600 calorieën per uur als sneeuw voor de zon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding