Welke creatine merk is goed om te gebruiken om snel spiermassa te kweken?

Tijdens fitness

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

De nieuwe Creatine ethyl ester CEE zou de doorbraak zijn en beter werken dan de oude creatine. Uit verschillende studies kon men niet aantonen dat het ook echt beter is. Zo zou er wel meer creatine in het bloed zitten met CEE maar wordt het minder goed opgenomen in de spieren. De realiteit is echter dat het per persoon verschilt en we dus niet voor jou kunnen uitmaken wat bij jou het best werkt. De vraag is sowieso of het aanslaat bij jou en welke dan beter aanslaat de oude of de nieuwe CEE. Waar ik zelf het best op ging is cellmass
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'Micronized Creatine' bevat de hoogst haalbare zuiverheid Creatine Monohydraat.

Creatine voor en na je training nemen kent een aantal voordelen. Ten eerste, creatine kan helpen met vocht naar je spieren voeren, waardoor je tijdelijk meer kracht hebt. Wanneer je met meer gewicht (en herhalingen) traint stimuleer je meer spiergroei.

Ten tweede, na je training helpt creatine met het voeren van voedingsstoffen naar je spiermassa om ze te helpen met herstellen.