Wat kun je doen bij ernstige geluidsoverlast van een huisgenoot?

Telkens als iemand hem erop aanspreekt reageert hij zeer agressief, in het huurcontract staat ook dat de huurder de medebewoners en omwonenden geen hinder of overlast mag bezorgen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Als hij agressief reageert is er maar één oplossing:

Verhuurder in kennis stellen vanwege derving woongenot, of te wel, het woongenot wordt door de andere huurder ernstig aangetast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

als er niet te praten valt, kunnen jullie hem nog een brief sturen en als dat ook niet helpt de huisbaas inlichten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het zo erg is het geluid en de gene is niet normaal aanspreek baar zoals je al zegt zou ik de politie bellen laat hen het maar oplossen maar das mijn mening
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet de volgende procedure volgen: buurtbemiddeling, dan naar de verhuurder en dan de wijkagent. Bij bedreiging gelijk aangifte doen. Kijk ook op onderstaande site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huisbaas inlichten,wijkagent met m laten praten of de huurcommissie om advies vragen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vriendelijk vragen, en anders maatregelen bij de politie treffen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Diegene alleen maar rauwkost laten knagen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een klacht indienen bij de verhuurder,de wijkagent en steunpunt woonoverlast in jouw woonplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stap naar de gemeente.