hoe spreek je dat ene meisje aan?

Het meisje zit bij mij op school ik kom haar dagelijks tegen en als ik langs der loop of zei langs mij kijkt ze me "zo" aan maar er zijn altijd veel mensen in de buurt hoe kan ik haar het best aanspreken? En geen links of rare zinnetjes gewoon serieuze topic. En ik kan ook haar ping via via krijgen .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Volg deze stappen.
Stap 1: voeg haar toe op hyves/facebook etc.
Stap 2: praat met haar via die sociale netwerken en ONTHOUDT wees aardig.
Stap 3: zorg ervoor dat te je vertrouwen bent.
Stap 4: vraag haar msn blijf lief en vraag daarna haar ping
Stap 5: spreek een keer met haar af en 2 andere mensen
Stap 6: spreek vaker af en kom niet kinderachtig over
Stap 7: als je haar tegen komt waar dan ook lach haar lief aan.
Stap 8: win haar vertrouwen en voila je bent binnen!

Succes!! MVG SYDK