Hoe kan ik mijn haar goed doen?

Ik ben nu 15 en ik doe al sinds ik naar de middelbare school ga niks aan mijn haar. Ik zit nu al eindeloos te denken ik moet het nou eens anders gaan doen, want het kan veel beter. Heeft er iemand tips of een goede site over hoe je je haar goed kan doen en alles hoe het moet enzovoort? Ik heb een jongen met kort tot middellang haar en ik ben 1.97 lang.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet gewoon veel verschillende stijlen proberen.
Dan ontdek je vanzelf wel de perfecte stijl voor jouw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk gewoon in bladen, daar zie je zoveel modellen. kijk naar een model met jouw haar en kleur en bedenk of je ook zoiets wil. In de bladen staan meestal de laatste trends.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op onderstaande link, daar staan zoveel heren modellen daar zal beslist iets tussen zitten, succes!