Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Als de stikkers blijven plakken wel. Bezweet mag wel, druipnat uit het zwembad lijkt me té vochtig.
(Lees meer...)
jc54
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, bedankt.
De situatie waarin ik het wilde weten was een zwembad.

Andere antwoorden (3)

Ik geloof dat dit niet uitmaakt.. Als idd de stickers blijven plakken is het oke.. En natuurlijk moet iedereen eromheen ervoor zorgen dat ze geen contact maken met het slachtoffer door bijv. vocht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan, zorg er alleen wel voor dat je (als je er op dat moment aan denkt) dat je de borst (waar de stickers komen) zo droog mogelijk maakt. 9/10 keer als iemand nat is, is er een handdoek in de buurt. In geval van zweten gewoon een kledingstuk pakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan wel, maar lijkt me niet goed. Ik zou zo snel mogelijk de borst droog maken. Immers, net zo goed als je zelf je handen moet terug trekken voor de schok, is het zo dat water altijd geleid, dus dat de schok voor de patient wel anders aan komt. Het zou dus kunnen, maar goed lijkt het me niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding