Worden je tanden van deze tandpasta nou echt witter?

http://www.oralb.nl/products/PlusExtraWhite/

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Alleen als je tanden al wit zijn helpt dit ze wit te houden. Het enige wat helpt op het gebied van tanden witten (echt helpt dat je gewoon duidelijk resultaat hebt) zijn crest whitestrips. Kijk een op marktplaats daar kun je ze best goedkoop halen. Binnen een week heb je al mooi resultaat en met twee weken ben je klaar. (Als je het goed doet; lees de handleiding)

Nee! Ik heb die tandpasta en hij valt erg tegen. Oral b pro expert whitening heeft wel goed geholpen bij mij, maar dan moet je wel veel gebruiken. Ik ben ermee gestopt omdat mijn tanden er gevoelig door werden. Ik gebruik nu parodontax whitening, die helpt het best voor mij. Maar verwacht niet dat je ineens stralend witte tanden krijgt!

ik heb ook een whitener tandpasta van een ander merk gebruikt en ze werden niet witter, kreeg er ook idd erg pijnlijke tanden van, heeft lang geduurd na het stoppen voor het over was. Roken, wijn, thee zijn allen factoren die het verergeren, misschien daar eens naar kijken?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100