Worden je tanden van deze tandpasta nou echt witter?

http://www.oralb.nl/products/PlusExtraWhite/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Alleen als je tanden al wit zijn helpt dit ze wit te houden.
Het enige wat helpt op het gebied van tanden witten (echt helpt dat je gewoon duidelijk resultaat hebt) zijn crest whitestrips. Kijk een op marktplaats daar kun je ze best goedkoop halen. Binnen een week heb je al mooi resultaat en met twee weken ben je klaar. (Als je het goed doet; lees de handleiding)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe weet je dat ze goed werken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigen ervaring. En ik ben er heel zeker van. Zolang je ze goed gebruikt werken ze perfect. Je krijgt er wel ongeveer 2-3 weken gevoelige tanden van (een kleine prijs vond ik)

Andere antwoorden (2)

Nee! Ik heb die tandpasta en hij valt erg tegen.
Oral b pro expert whitening heeft wel goed geholpen bij mij, maar dan moet je wel veel gebruiken.
Ik ben ermee gestopt omdat mijn tanden er gevoelig door werden.
Ik gebruik nu parodontax whitening, die helpt het best voor mij.
Maar verwacht niet dat je ineens stralend witte tanden krijgt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je die van oral b gebruikt moet je (veel) tandpasta op je tandenborstel doen en dan alleen de buitenkant van je boventanden doen.
daarna doe je hetzelfde maar dan bij je ondertanden.
ik heb ook een whitener tandpasta van een ander merk gebruikt en ze werden niet witter, kreeg er ook idd erg pijnlijke tanden van, heeft lang geduurd na het stoppen voor het over was. Roken, wijn, thee zijn allen factoren die het verergeren, misschien daar eens naar kijken?