Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Vitamine B & C. Die zijn in water oplosbaar, dus daar kan je niet te veel van nemen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Andere vitamines, zoals vit A en D zijn in vet oplosbaar. Dat betekent dat ze kunnen worden opgeslagen in het lichaam en dat je er ook te veel van kan krijgen. Vitamine C verhoogt de weerstand en vitamine B draagt positief bij aan de stofwisseling. En wat je er te veel van inneemt, plas je gewoon weer uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook van vitamine B en C kan je teveel binnen krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad nelly, teveel vitamine C overbelast de nieren en je hebt meer kans op nierstenen.
Ik zou altijd gaan voor een multivitamine.
Bijv. Axium Multi Extra met extra vitamineB1, B2, B5, B6 B12, C en E.
Ik heb hem bij de Tuinen gekocht.
Maar het is altijd beter om wél 2 stuks fruit per dag te eten!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou voor een goede multivitamine kiezen, laat je adviseren bij de apotheek of drogisterij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juice plus. Duur maar goed. Op de link staan gebruikers van dit middel EN van andere middelen. Ben zelf gebruiker en nooit ziek, verkouden, griep. Maar of t daardoor komt weet je natuurlijk nooit. Ik heb er geen belangen in, wel vertrouwen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding