Wie weet hoe zo'n potlood/kwast heet die een paar grijze haren kleurt?

Op tv zag was er eens zo'n reclame over een potlood/kwast die je kan gebruiken als je een paar grijze haartjes wilt kleuren ipv heel je haar gaan verven. Ik weet helemaal niet meer hoe het heet en kan het nergens op internet vinden. Het was bij bestofschopping of tommyteleshopping of zoiets dan.. maar op hun site kon ik het ook niet vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet hoe het heet,maar ik weet wel wat je bedoelt.
En het is een soort kwast.
Je kan dat ook gwn bij een goede drogist kopen hoor!(staat bij de haarverfproducten)
Dan kost het ongeveer tussen de €7.50/€10.
Als je zoiets bestelt kost het meestal duurder,voor hetzelfde,dat is dus zonde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn idee, gewoon een kwast, te vinden in warenhuizen zoals Hema, Kruidvat, Di...
Waarom niet even zoeken bij scheerkwasten... ( veel keuze )
Qua make-up, vaak handig; ook baby-haarborsels zijn bruikbaar. Seen on TV; duur! Eigen ervaring, overroepen.
Uitproberen, fijn.

Antwoorden (1)

gewoon een verfkwast, er zijn bij de drogisterij ook speciale uitgroeiverfsetjes te koop, daar zit minder in dan bij een pak voor het hele hoofdhaar.